Pytania i odpowiedzi

1. Mam pomysł na wyjątkowy kocyk z haftem, który nie jest dostępny w sklepie. Czy mogę go zamówić na innych warunkach?

- Tak. Jeśli Klient ma specjalne życzenia co do wykonania haftu na oferowanych przez sklep produktach, należy się z nami skontaktować i przedstawić swój pomysł. Wycenimy zamówienie i określimy czas realizacji indywidualnie każdemu Klientowi. 

2. Czy mogę zwrócić zamówiony produkt z wybranym przeze mnie haftem?

- Nie. Uprzejmie informujemy, iż zgodnie z art. 38, pkt 3) Ustawy z dnia 30 maja 2014 o Prawach Konsumenta towary wykonane na indywidualne zamówienie (np. materiałowy element ze spersonalizowanym zdobieniem lub według osobistego projektu) nie podlegają prawie do odstąpienia od umowy.

3. Potrzebuję wybranego produktu z haftem na jutro. Czy uda mi się go dostać?

- Realizujemy zamówienia ekspresowe. W tym celu należy skontaktować się ze sklepem w celu uzgodnienia warunków oraz terminu odbioru osobistego ze sklepu w Białymstoku (szybkie zamówienia dostępne wyłącznie z odbiorem osobistym). Warunkiem realizacji zamówienia ekspresowego jest płatność z góry przelewem natychmiastowym.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl